Bitdefender E-mailbescherming bewaakt uw postvak door inkomende e-mails te scannen op potentiële bedreigingen. Het kan echter voorkomen dat deze functie voor een bepaald postvak wordt uitgeschakeld. Deze handleiding is bedoeld om u te helpen begrijpen waarom E-mailbescherming kan worden uitgeschakeld en geeft stapsgewijze instructies over hoe u deze functie kunt herstellen om een voortdurende bescherming van uw e-mailaccount te garanderen.
E-mailmelding
Als de E-mailbescherming wordt uitgeschakeld, ontvangt u een e-mailbericht met de volgende inhoud:
Onderwerp: Bitdefender E-mailbescherming uitgeschakeld. Activeer de bescherming opnieuw.
Interfacewaarschuwing
In de Bitdefender Security-app en in uw Bitdefender Central-account is een specifieke status zichtbaar voor het getroffen postvak, die aangeeft dat de bescherming is uitgeschakeld en opnieuw moet worden geautoriseerd.
Waarom is de E-mailbescherming uitgeschakeld?
Bitdefender Email Protection kan om verschillende redenen uitgeschakeld lijken, zelfs als u een actief abonnement hebt. Deze redenen zijn onder andere:
- Wachtwoord wijzigen: Als u het wachtwoord van uw e-mailaccount wijzigt, kan Bitdefender de toegang tot uw postvak verliezen.
- Toegang handmatig ingetrokken: Mogelijk hebt u per ongeluk of opzettelijk de machtigingen rechtstreeks vanuit de instellingen van uw e-mailaccount ingetrokken.
- Google herauthenticatie vereist: Google vereist dat u apps van derden die zijn verbonden met uw Gmail-account om de 6 maanden opnieuw authenticeert. Google stuurt herinneringen voordat de toegang verloopt om u te helpen deze op tijd te vernieuwen.
Hoe de E-mailbescherming opnieuw te autoriseren
Door de onderstaande stappen te volgen, kunt u ervoor zorgen dat uw e-mail beschermd blijft door Bitdefender. Vergeet niet om proactief machtigingen te vernieuwen en onmiddellijk te reageren op meldingen van Google of Bitdefender over toegangsproblemen.
Opnieuw autoriseren voordat de toegang eindigt